Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΓΛΥΚΟ ΚΕΡΑΣΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΑΝΟ

Τα  κεράσια μου είχαν σκούρο χρώμα αλλά ήταν πολύ τραγανά γι΄αυτό και το γλυκό μου έχει αυτό το σκούρο κόκκινο χρώμα αλλά έγινε πολύ τραγανό και τα κεράσια μου παρέμεινα στρογγυλά και φουσκωτά.Στην συνέχεια θα φτιάξουμε γλυκό κεράσι και με άλλους τρόπους αλλά με τα ίδια κεράσια γιατί μου αρέσουν.



Υλικά

  • 1 1/2 κιλό κεράσια
  • 1 κιλό ζάχαρη
  • 4 βανίλιες
  • 1/2 ποτήρι νερό
  • 2 κ.σ. χυμό λεμονιού για τα κεράσια και 2 κ.σ. ακόμα για το γλυκό στο τέλος


Πλένουμε καλά τα κεράσια και τα αφήνουμε το σουρωτό να στραγγίξουν. Έπειτα αφαιρούμε τα κουκούτσια τους με το ιδικό εργαλείο ή με φουρκέτα. ( εγώ προσωπικά προτιμώ την φουρκέτα θεωρώ ότι κάνει λιγότερη ζημιά στο φρούτο)
Τα βάζουμε σε μια λεκάνη με τις 2 κ. σ. λεμόνι για 40 λεπτά.
Μετά βάζουμε στην κατσαρόλα μια στρώση κεράσια μια ζάχαρη μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μας. Αφήνουμε το γλυκό μια ολόκληρη νύχτα στο ψυγείο να και την επόμενη μέρα βάζουμε το γλυκό μας να βράσει με το 1/2 ποτήρι το νερό..
Μόλις αρχίσει να βράζει αφαιρούμε τον αφρό με τρυπητή κουτάλα
και όταν έχει τελειώσει πλέον ο αφρός βάζουμε τις βανίλιες και δεν ανακατεύουμε ποτέ. Απλά κουνάμε δεξιά αριστερά την κατσαρόλα μας  Συνεχίζουμε μέχρι να δέσει το σιρόπι και όταν είναι έτοιμο προσθέτουμε τις 2 κ.σ. λεμόνι. Κουνάμε την κατσαρόλα δεξιά αριστερά και όταν κρυώσει το γλυκό το βάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα.
Για να καταλάβουμε αν το σιρόπι έχει δέσει όσο πρέπει βάζουμε ένα πιατάκι στην κατάψυξη να παγώσει.Μετά βάζουμε μια μεγάλη κ.σ. σιρόπι στο πιατάκι .Αυτό παγώνει. Τότε  κάνουμε μια γραμμή με το κουτάλι .Αν το σιρόπι ξαναενωθεί δεν είναι έτοιμο αν πάλι η γραμμή καταφέρει να μείνει είναι τέλειο.
Ένα μυστικό που μου έμαθε η θεία μου για να είναι φουσκωτά και στρογγυλά τα κεράσια σας .Στο τέλος να κουνήσετε την κατσαρόλα δεξιά αριστερά 3-4 φορές έτσι ώστε να ρουφήξουν τα κεράσια σιρόπι και να πάρουν το στρογγυλό αρχικό τους σχήμα.
Εάν το φτιάξετε καλή σας επιτυχία.

8 σχόλια:

  1. Πειραζη/αν/δεν/βγάλω/τα/κουκούτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πειραζη/αν/δεν/βγάλω/τα/κουκούτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι κοπελιά μου πειράζει τα κουκούτσια πρέπει να τα βγάλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Η συνταγή σου τέλεια. Και το χρώμα και η εμφάνιση καταπληκτικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια! Η συνταγή σου τέλεια. Και το χρώμα και η εμφάνιση καταπληκτικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η συνταγή σου τέλεια! Συγχαρητήρια! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μολις κανω την συνταγή θα σας πω τ αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή