Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Γλυκό του ψυγείου με τρία μόνο υλικά έτοιμο σε χρόνο ρεκόρ και πολύ πολύ νόστιμο!!!!






Υλικά

  • 5   κούπες γάλα για τις κρέμες στιγμής, και 1-2 κούπες ακόμη για τα μπισκότα
  • 2 πακέτα μπισκότα πτίμπερ
  • 3 κρέμες βανίλια στιγμής

    Σε ένα μπολ χτυπάμε το γάλα με τις κρέμες στιγμής .
    Βουτάμε στο γάλα τα μπισκότα και τα στρώνουμε σε ένα ταψί (καλύτερα να χρησιμοποιήσετε τετράγωνο  ταψί για να μη δυσκολευτείτε με  τα μπισκότα ).
    Βάζουμε επάνω τη μισή κρέμα

    Ξαναστρώνουμε με μπισκότα (δεν ξεχνάμε να τα βουτάμε στο γάλα).
    Προσθέτουμε την υπόλοιπη κρέμα.

    Με τα χέρια μας τρίβουμε όσα μπισκότα έχουν περισσέψει επάνω στο γλυκό και......

    ΕΤΟΙΜΟ!





11 σχόλια:

  1. επισης αντι πτιμπερ είναι πολύ νοστιμα και με μπισκότα σαβουαγιαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έβγαλες από μια δύσκολη κατάσταση!!!! Αύριο περιμένω τους κουμπάρους μου με τα παιδιά τους. Αγόρασα γλυκά για να τους κεράσω και σε λίγο το κουτί θα αδειάσει!!!!! Μου τα έφαγαν σχεδόν όλα!!! Έσωσα ότι κατάφερα και έφτιαξα και το γλυκάκι σου!! Θα βγω ασπροπρόσωπη φαντάζομαι!!!! Έκανα όμως κάποιες αλλαγές λόγω έλλειψης υλικών. Οι κρέμες μου ήταν από αυτές που θέλουν βράσιμο. Η μία βανίλια και η άλλη λεμόνι. Και στο γάλα που βούτηξα τα μπισκότα έβαλα και λίγο λικεράκι. Πρέπει να είναι ωραίο. Δεν θα το δοκιμάσω όμως γιατί νηστεύω! :( Αυτά. Ευχαριστώωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι το γλυκό μου να σε έβγαλε ασπροπρόσωπη. Είναι χαρά μου πραγματικά, αν οι συνταγές μου μπορούν σας είναι χρήσιμες. Καλή Ανάσταση σε εσένα και στην οικογένειά σου!!!!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω το γλυκό μου να σε έβγαλε ασπροπρόσωπη. Είναι χαρά μου, αν σας βοηθούν οι συνταγές μου, όταν τις χρειάζεστε. Καλή Ανάσταση εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου με υγεία και χαρά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γίνετε και με μπισκότα Oreo? Δεν είμαι και πολύ φαν αυτόν τον μπισκότων που είναι στην συνταγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αλλά θα χρειαστείς περισσότερα μπισκότα και ίσως να πρέπει να τα αφήσεις λίγο περισσότερο στο γαλα

      Διαγραφή
  6. Το δεύτερο στρώμα χυμός και άνθος αραβοσίτου. 1 Λίτρο χυμός φυσικός χωρίς ζάχαρη (με γλυκό φρούτο, π.χ. σταφύλι, αχλάδι, μήλο) και 9 κοφτές κουταλιές σούπας άνθπς αραβοσίτου. Σε 7 -8 λεπτά στη φωτιά είναι έτοιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ δροσερό μου ακούγεται και ενδιαφέρον το έχεις φτιάξει?

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα σας,κούπες που λέτε για το γάλα δλδ φλυτζάνι του τσαγιού? Θέλω να φτιάξω το γλυκό .Ευχαριστώ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή