ΦΑΣΟΥΛΟΡΥΖΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ



Όλοι μας ξέρουμε πόσο ωφέλιμα τρόφιμα για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι τα όσπρια.
Οι φασόλες για παράδειγμα είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, πρωτεϊνες, και σίδηρο.
Αλλά τους λείπει 1 από τα 9 βασικά για τον ανθρώπινο οργανισμό αμινοξέα, το οποίο όμως υπάρχει στο ρύζι.
Όταν λοιπόν μαγειρευτούν μαζί, μας δίνουν πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας , όπως αυτές του κρέατος.
Επίσης για να αποροφιθεί ο σίδηρος που περιέχουν, είναι απαραίτητη η βιταμίνη C, η οποία βρίσκεται στην ντομάτα στις πιπεριές και στο λεμόνι.
Αφού μαγειρεύονται με ντομάτα, και πολλές φορές βάζουμε και κόκκινη πιπεριά στην φασολάδα μας, έχουμε εξασφαλίσει και το σίδηρο που περιέχουν.
Άρα λοιπόν τα παραδοσιακά φαγητά μας, περιέχουν μέσα τους σοφούς συνδυασμούς τροφίμων, που προσφέρουν τα βέλτιστα οφέλη στον οργανισμό μας.
Ας φτιάξουμε λοιπόν το φασουλόριζό μας.

Υλικά

  • 1 πιάτο φασολάδα που μας έχει περισσέψει
  • 2 κούπες νερό
  • 1 φλιτζανάκι του καφέ κίτρινο ρύζι
  • αλάτι ,πιπέρι και προαιρετικά λεμόνι


Αυτό είναι το πιάτο η φασολάδα που θα γίνει φασουλόρυζο.
Το φλιτζανάκι που μέτρησα το ρύζι είναι λίγο μεγαλύτερο από τα συνηθισμένα.

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα τη φασολάδα και το νερό και όταν βράσουν

ρίχνουμε μέσα το ρύζι, λίγο αλάτι (γιατί έχει μέσα και η φασολάδα μας) ανακατεύουμε και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά.

Κατεβάζουμε από τη φωτιά, και σερβίρουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι, και, αν θέλουμε και λίγο λεμόνι.
Είναι ένα ταπεινό αλλά πολύ νόστιμο, υγιεινό  και θρεπτικό πιάτο.
Όσοι δεν το έχετε δοκιμάσει δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις